THE WORK OF THE PEDAGOGICAL COORDINATOR IN HELPING THE TEACHER WITH STUDENTS WITH DIFFICULTIES IN THE LITERACY PROCESS
Abstract
Literacy is a complex process in which it is possible to detect very specific difficulties, when identified and worked, can facilitate the learning of students who have. It is up to the teachers and the pedagogical coordination to be attentive to the students' development. A determined school context analysis allows us to verify the role of the coordinator in helping the teacher and as difficulties in effectively fulfilling his role in the school.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
O(s) autor(es) do presente trabalho assegura(m) que:
1. participaram do trabalho de maneira a responsabilizar-se publicamente por ele.
2. revisaram a forma final do trabalho e o aprovaram, liberando-o para publicação na Revista Pedagogia em Ação, após a preparação e revisão dos responsáveis pela coordenação editorial.
3. Nem este trabalho, nem outro substancialmente semelhante em conteúdo já foi publicado ou está sendo considerado para publicação em outro periódico, sob minha (nossa) autoria e conhecimento.
4. Este trabalho está sendo submetido à aprovação do Conselho Editorial da Pedagogia em ação com o conhecimento e a aprovação da instituição e/ou organização de filiação do(s) autor(es).
