Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Política de Privacidade
About
A revista
Administração Superior
Editorial Team
Políticas Editoriais
Foco e Escopo
Diretrizes para autores
Avaliação pelos pares
Dossiês
Nominata
Editora PUC MINAS
Ficha Catalográfica
Indexadores
Qualis
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 19 (2006): Psicologia em Revista
Vol. 12 No. 19 (2006): Psicologia em Revista
Published:
2008-10-31
Artigos / Articles / Artículos
Estructura factorial de los lineogramas del psicodiagnóstico miokinético-revisado y digitalizado (PMK-RD)según una muestra de hombres y una muestra de mujeres
Josep M. Tous, Albert Viadé, Rubén Muiños
11-21
PDF (Português (Brasil))
Contribuições do inventário fatorial de personalidade (IFP) para a avaliação psicológica de pacientes onco-hematológicos com indicação para o transplante de medula óssea
Rodrigo Sanches Peres, Manoel Antônio dos Santos
22-33
PDF (Português (Brasil))
Toy-Box Project: an analysis of a pre-school teacher-training program in Minas Gerais, Brazil.
Alysson Massote Carvalho, Cristiane Rosa Veiga, Darissa Marielle Lucas Ferreira, Débora Letícia Gouveia, Fernanda de Faria Arruda, Regina Helena Marques Pessoa
34-43
PDF (Português (Brasil))
Technology and subjectivity: intimacy mediated by computers
Márcia Moraes, Cristiane Moreira da Silva
44-53
PDF (Português (Brasil))
Male identities: limits and possibilities
May-Lin Wang, Bernardo Jablonski, Andréa Seixas Magalhães
54-65
PDF (Português (Brasil))
Mudar de sexo: uma prerrogativa transexualista / Sx change: a transsexual prerogative
Marina Caldas Teixeira
66-79
PDF (Português (Brasil))
Ethics in research and the investigator's epistemology
Terezinha Azerêdo Rios
80-86
PDF (Português (Brasil))
Seção Aberta / Open Section / Sección Abierta
Seção aberta
. .
88-98
PDF (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (Canada)
Italiano
Keywords
acessos
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians