MUCH BEYOND PRE-SINGLE ENTRANCE:
a report of experience in the Emancipa Network - social movement of popular education
Abstract
This article aims to present an experience report, through case analysis, about the construction
of the preparatory school of Rede Emancipa - Social Movement for Popular Education in the
city of Belo Horizonte, as well to discuss the possibility of building Popular Education in a
scenario of contradictions between meet the demand for inclusion in higher education through
an exclusive selective process and build a path for social transformation through education.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
O(s) autor(es) do presente trabalho assegura(m) que:
1. participaram do trabalho de maneira a responsabilizar-se publicamente por ele.
2. revisaram a forma final do trabalho e o aprovaram, liberando-o para publicação na Revista Pedagogia em Ação, após a preparação e revisão dos responsáveis pela coordenação editorial.
3. Nem este trabalho, nem outro substancialmente semelhante em conteúdo já foi publicado ou está sendo considerado para publicação em outro periódico, sob minha (nossa) autoria e conhecimento.
4. Este trabalho está sendo submetido à aprovação do Conselho Editorial da Pedagogia em ação com o conhecimento e a aprovação da instituição e/ou organização de filiação do(s) autor(es).