Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Política de Privacidade
About
A revista
Administração Superior
Editorial Team
Políticas Editoriais
Foco e Escopo
Diretrizes para autores
Avaliação pelos pares
Dossiês
Nominata
Editora PUC MINAS
Ficha Catalográfica
Indexadores
Qualis
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 17 (2005): Psicologia em Revista
Vol. 11 No. 17 (2005): Psicologia em Revista
Published:
2008-10-30
Artigos / Articles / Artículos
Figures of barbarism
Gérard Rabinovitch
11-28
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.5752/P.1678-9563.2005v11n17p11-28
The meaning of abandonment for children in institutions
Ivana Orionte, Sônia Margarida Gomes Sousa
29-42
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.5752/P.1678-9563.2005v11n17p29-42
Losses and gains in the aging of women.
Márcia de Mendonça Jorge
43-61
PDF (Português (Brasil))
Body and contemporaneity
Teresa Cristina Carreteiro
62-76
PDF (Português (Brasil))
Psicanálise e universidade: mais ainda
Jefferson Machado Pinto
77-85
PDF (Português (Brasil))
Clinica with adolescents: what parent does it concern?
Vera Lopes Besset
86-95
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.5752/P.1678-9563.2005v11n17p86-95
The reality of the virtual
Eduardo Simonini Lopes
96-114
PDF (Português (Brasil))
Seção Aberta / Open Section / Sección Abierta
Athos, Porthos, até logo-, Aramis, para sempre, adeus!
Elisabeth Roudinesco
115-125
PDF (Português (Brasil))
Pseudonyms of anguish
Maurício Tarrab
126-131
PDF (Português (Brasil))
Challenges in the attention of mental health
João Leite Ferreira Neto
132-134
PDF (Português (Brasil))
Scholar psychology: critical theories
Rita de Cássia Vieira
135-137
PDF (Português (Brasil))
Scholar psychology: critical practices
Rita de Cássia Vieira
138-140
PDF (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (Canada)
Italiano
Keywords
acessos
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians