Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista do Instituto de Ciências Humanas
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Announcements
Current
Archives
Indexadores
Privacy Policy
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 24 (2020): REVISTA DO INSTITUTO DE CIÊNCIAS HUMANAS
Vol. 16 No. 24 (2020): REVISTA DO INSTITUTO DE CIÊNCIAS HUMANAS
Published:
2020-06-29
Expediente
Masthead.
EV ANGELA BATISTA
1-6
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
For whom do the bells toll? They double for you...
Ev'Angela Batista Rodrigues de Barros
7-14
PDF (Português (Brasil))
Artigos
The impacts of the supply of Libras on teacher training courses: a look at the UNEB Letters curriculum
Yuri Miguel Macedo, Adriana Gonsalves da Silva Fontes, Ilza Carla Reis de Oliveira
15-33
PDF (Português (Brasil))
School biopower in youth: bibliographical review
Juliana Campos Pinheiro, Gilzelia Cristina Pereira de Mendonça, Andréa Freitas e Silva Maia, Gabriel Coutinho Gonçalves, Dennys Ramon de Melo Fernandes Almeida, Gabriel Gomes da Silva, Vico Dênis Sousa de Melo
34-45
PDF (Português (Brasil))
Historical contexts of higher education challenges in the Amazon Region
DENILSON DINIZ
46-70
PDF (Português (Brasil))
Une analyse de l’exercice de l’orientation sexuelle en les “Variations: Énigme”, “Him” et “Mort à Venise”
Ricardo Bibiano Dias Filho
71-84
PDF (Português (Brasil))
The role of the proofreader: injunctions regarding the preservation of the linguistic materiality
Thomaz de Oliveira Gomes
85-97
PDF (Português (Brasil))
A intervenção do revisor no emprego dos pronomes demonstrativos este e esse (e flexões)
Igor dos Reis Alcântara
98-111
PDF (Português (Brasil))
Plato and Bowie: interpretations about the androgynous bodies
Guilherme César
112-127
PDF (Português (Brasil))
Peter Lund's discoveries and the contributions of his scientific legacy to Mining Archeology
Bianca Rezende Godói
128-139
PDF (Português (Brasil))
Ensaios
Introduction to Bioethics
Celso Samir
140-149
PDF (Português (Brasil))
Entrevista
Nilson Cardoso: “Pibid and Pedagogic Residence give sense and meaning to teacher training
Ev'Ângela Batista Rodrigues de Barros
150-158
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Keywords
Developed By
Open Journal Systems
Acessos