Intersections and interactions between media, religion and market: a dynamic object and thought-provoking

Main Article Content

Magali do Nascimento Cunha

Abstract

Editorial - Dossier: Religion, Market and Media

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
CUNHA, Magali do Nascimento. Intersections and interactions between media, religion and market: a dynamic object and thought-provoking. HORIZONTE - Journal of Studies in Theology and Religious Sciences, Belo Horizonte, v. 12, n. 34, p. 284–289, 2014. DOI: 10.5752/P.2175-5841.2014v12n34p284. Disponível em: https://periodicos.pucminas.br/horizonte/article/view/P.2175-5841.2014v12n34p284. Acesso em: 14 aug. 2025.
Section
Editorial
Author Biography

Magali do Nascimento Cunha, Universidade Metodista de São Paulo

Doutora em Ciências da Comunicação, Mestre em Memória Social e Documento, Bacharel em Comunicação Social (Jornalismo). Professora da Faculdade de Teologia e do Programa de Pós-Graduação em Comunicação Social da Universidade Metodista de São Paulo.