Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pedagogia em Ação
Current
Archives
Announcements
Privacy Policy
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 1 (2021): Revista Pedagogia em Ação- Edição Especial
Vol. 15 No. 1 (2021): Revista Pedagogia em Ação- Edição Especial
Edição especial: Brain Connection Online Oficial
Published:
2020-12-14
EXPEDIENTE
1-4
PDF (Português (Brasil))
EDITORIAL
Nivânia Maria de Melo Reis, Sérgio de Freitas Oliveira
5
PDF (Português (Brasil))
ARTIGOS/ARTICLES
LEGAL BREAKS COMMIT ACCESSIBILITY IN PANDEMIC TIMES
Ângela Mathylde Soares , Italu Bruno Colares de Oliveira , Francisco Roberto Diniz Araújo , Liciane Faria Traverso Gonçalves , Luiz Henrique de Paula , Roberta Rossi Oliveira Palermo
6-18
PDF (Português (Brasil))
THE DEVELOPMENT OF CHILDREN BORN PRE-TERM OR PREMATURES
Karen Crosara Horta , Angela Mathylde Soares
19-28
PDF (Português (Brasil))
SCHOOL ACCESSIBILITY:
equity and autonomy guarantee
Gabriel Fabrício de Souza, Nivânia Maria de Melo Reis
29-47
PDF (Português (Brasil))
TEACHER'S MATHEMATICAL ANXIETY:
reflection, tension and challenge
Ana Maria Antunes de Campos
48-60
PDF (Português (Brasil))
EVOLUTION OF READING SPEED ALONG THE FIRST CYCLE OF FUNDAMENTAL EDUCATION
Cristina Leitão, Renata Mousinho
61-74
PDF (Português (Brasil))
CHILD NUTRITION PROCESS AND THE HABITS OF A FOOD DOCTRINE FOR A LIFE
Fabiano de Abreu Rodrigues
75-82
PDF (Português (Brasil))
SCHOOL. LEARNING. PANDEMIC:
Mediation and Crossing
Carla Anauate, Ana Beu Manzano
85- 91
PDF (Português (Brasil))
COMPUTER AND ALTERNATIVE COMMUNICATION WORKSHOP FOR PEOPLE WITH DISABILITIES:
Casa do Aprender PUC Minas
Ana Carolina da Silva Abranches Gonçalves , Andreia Aparecida Costa , Nivânia Maria de Melo Reis
92-100
PDF (Português (Brasil))
A PEDAGOGICAL ANALYSIS ON SCHOOL PLANNING IN PANDEMIC TIMES
Monique Ferreira Monteiro Beltrão
101-112
PDF (Português (Brasil))
NEURODEVELOPMENT AND LANGUAGE ACQUISITION IN EARLY CHILDHOOD
Gabriela Gouveia Ferreira , Miriam Damazio
113-122
PDF (Português (Brasil))
THE NEUROPSYCHOMOTRICITY VIEW OF THE PANDEMIC
Vitor da Fonseca
123-133
PDF (Português (Brasil))
SOCIETY, SCHOOL AND TEACHING KNOWLEDGE
Paulo Bruno Corrêa
134-141
PDF (Português (Brasil))
RESTAURATIVE JUSTICE IN EDUCATION: WELCOME AND RESPONSIBILITY:
singularity and diversity
Leandro Augusto de Paula Santos
142-151
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Acessos